Zákaznická podpora

Potřebujete se na něco zeptat, nebo s něčím poradit? Zákaznická podpora je pro Vás k dispozici každý pracovní den od 9:00 do 17:00. Na Vaši zprávu odpovíme do 48 hodin.

Doprava a platba

Pokud Vám přišel e-mail o odeslání zásilky, tak je Vaše objednávka na cestě k Vám. Obvyklá doba doručení je 5 až 25 pracovních dní (V tomto rozmezí dorazí 90 % objednávek). Pokud od emailu o odeslání zásilky uplynulo více jak 35 pracovních dnů a balík vám stále nedorazil, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Obvyklá doba doručení zásilky je 5 až 25 pracovních dní. Doručovací doba je delší, jelikož je zboží zasíláno ze skladů v zahraničí přímo od dodavatele. Díky tomu můžeme poskytovat nejnižší ceny na českém trhu a dopravu zdarma.

Zásilka vám bude doručena Českou poštou či Zásilkovnou. V případě České pošty Vám bude balík doručen do ruky. Pokud nebudete v době doručování zastiženi, tak vám Česká pošta zanechá výzvu k vyzvednutí zásilky na místní pobočce. Pokud se jedná o menší zásilku, tak je možné, že ji doručovatel/ka vloží do poštovní schránky. Pokud Vám bude zboží doručováno Zásilkovnou, přijde Vám sms zpráva, ve které bude uvedeno místo vyzvednutí. Zákazník má týden na vyzvednutí zboží.

Pokud objednáváte více druhů zboží, je možné, že vám bude zboží doručeno od několika různých dodavatelů, tuto zprávu byste měli obdržet v emailu, kde je potvrzení přijetí platby a zároveň odeslání zboží a počet dodavatelů. Každá část objednávky tak může dorazit v jinou dobu. Neobávejte se tedy, že by vám zbytek objednávky nebyl doručen, je na cestě.

Pokud vám zásilka nebyla doručena a již uběhla doba 35 pracovních dní od odeslání zásilky, tak nejprve zkontrolujte Vaši poštovní schránku, jelikož se může stát, že je již v poštovní schránce. Případně v dalším kroku kontaktujte Českou poštu. Českou poštu můžete kontaktovat přes mobilní telefon na čísle: 800 104 410 ,emailem na adrese: info@cpost.cz či osobně na nejbližší pobočce s prosbou, že na Vaše jméno očekáváte zásilku ze zahraničí, jelikož se stává, že výzva k vyzvednutí zásilky není Českou poštou doručena či se ztratí a nedostane se tak k Vám. Dále zkontrolujte Vaše sms zprávy, jestli Vám nepřišel email ze Zásilkovny, ve kterém stojí, že zásilka čeká na vyzvednutí. Pokud ani zde neuspějete, kontaktujte naši zákaznickou podporu. Pokud však neuběhlo 35 pracovních dní, zboží je stále na cestě, prosíme tedy o trpělivost.

Pokud Vám zboží do 35 pracovních dní nedorazilo, neváhejte a kontaktujte naši zákaznickou podporu na emailu: info@fredie.cz s předem připraveným číslem Vaší objednávky. Následující postup bude takový: Jakmile od Vás obdržíme email, tak do 48h budeme kontaktovat dodavatele ohledně Vaší zásilky. Pokud se jedná o zboží, které má hodnotu nad 350 Kč, tak nám bude sděleno sledovací číslo zásilky, které Vám poté pošleme a Vy svou zásilku budete moct sledovat na stránkách České pošty či na stránkách Track17 net. Na stránkách České pošty uvidíte pouze odeslání do České republiky a další informaci obdržíte, jakmile bude zásilka na území České republiky. Pokud se jedná o zásilku do 350 Kč, tak bude zásilka, s velkou pravděpodobností, odeslána jako obyčejný dopis, v tomto případě tedy neuvidíte detailní pohyb zásilky a zboží Vám bude doručeno s nejspíše do Vaší poštovní schránky, nebo bude doručeno skrze Zásilkovnu. Zásilkovna Vám zašle sms, kde je zboží uloženo. Na vyzvednutí zboží má zákazník týden. Pokud byste zboží neobdržel/a do 70 pracovních dnů od odeslání prodávajícím, napište nám a my budeme reklamovat ztracenou zásilku u dodavatele a zašleme Vám novou zásilku na naše náklady. V případě, že by zboží již bylo nedostupné, vrátíme Vám peníze na účet, ze kterého jsme přijali Vaši platbu. Tato situace nastává dle našich statistik přibližně v 1 ze 600 zásilek. Nebojte se, zásilka Vám dorazí!

Pokud jste vytvořili objednávku a nezaplatili jste ji, tak nám můžete do 14 dní od vytvoření objednávky napsat a my Vaši objednávku změníme či stornujeme. Pokud již objednávka byla uhrazena, tak byla automaticky předána dodavateli v Asii k odeslání a zásilka je v přepravě. Zaplacenou objednávku jako zprostředkovatelé služby, bohužel, nemůžeme změnit ani zrušit.

Pokud jste objednávku zaplatili, ovšem nepřišel Vám email, že bylo zboží odesláno, vyčkejte, prosím, 5 dní. Poté Vám bude vygenerován automatický email, kde bude shrnutí Vaší objednávky, číslo účtu a variabilní symbol s výzvou k zaplacení. Zkontrolujte, prosím, jestli se platba skutečna odeslala a jestli jste vyplnili správný variabilní symbol (bez variabilního symbolu či se špatným variabilním symbolem nám systém platbu nespáruje). Dále nás kontaktujte na náš email: info@fredie.cz , kam nám zašlete číslo Vaší objednávky, potvrzení o platbě a nějakou specifikaci, podle které budeme moct Vaši platbu manuálně spárovat a zásilku předat k odeslání.

Pokud nemáte možnost platit bankovním převodem, tak můžete zvolit platbu složenkou. Pro objednání vyberte platbu bankovním převodem. Na e-mail vám přijdou detaily našeho bankovního účtu a variabilní symbol. Nyní již stačí vyplnit složenku a proplatit ji na pobočce České pošty. Případně číslo účtu nemusí být Vaše. Peníze může poslat kdokoliv z příbuzných či přátel. Platba je spárována naším systémem na základě variabilního symbolu a částky. Pro jistotu do zpráv pro příjemce připište Vaše jméno a příjmení.

omlouváme se, ale přijímáme pouze platbu převodem na účet. Balíčky jsou odeslány automaticky ihned po obdržení Vaší platby. Pokud nemáte bankovní účet, můžete platit složenkou na pobočce České pošty či požádat blízkého člověka o uhrazení platby a zadání správného variabilního symbolu.

Máte stále otázky?

Pokud jsme stále nezodpověděli vaše dotazy, můžete nás kontaktovat na níže uvedených údajích a my se vám budeme co nejdříve věnovat.

info@fredie.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení